Fundació Agbar / Projectes
Museu Agbar de les Aigües

El Museu Agbar de les Aigües us convida a compartir un patrimoni industrial de referència a Europa des del qual podeu projectar i compartir els valors... Llegiu-ne més informació.

Dia Mundial de l’Aigua

La Fundació Agbar dedica el Dia Mundial de l’Aigua a destacar les accions de compromís social, l’eix central de la seva estratègia... Llegiu-ne més informació.

Dia Internacional dels Museus

La Fundació Agbar dedica el Dia Mundial dels Museus a destacar les seves accions de compromís amb la cultura i el coneixement. Llegiu-ne més informació.

Col·laborem amb

La Fundació Agbar centra la seva activitat en el compromís amb les persones, la cultura, la innovació i el medi ambient, col.laborant amb entitats d’aquests àmbits.
Llegiu-ne més.