Fundació Agbar / Notícies / Pallapupas, la força d’un somriure

26 Juliol 2018

Pallapupas, la força d’un somriure

Si hi ha una entitat amb capacitat de transformació real d’una situació, d’un estat d’ànim, aquesta és Pallapupas.

Una organització que des de fa des de fa 18 anys, millora l’estat emocional de les persones malaltes generant un canvi positiu mitjançant l’humor i el teatre. Ara, des de Fundació Agbar volem donar suport a la seva tasca i, especialment, a la que realitzen a la planta de pediatria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona.

A aquest centre, els Pallapupas atenen més de 1.750 infants l’any i nosaltres hi volíem ser al seu costat. Amb la signatura d’aquest conveni contribuirem a aquesta tasca sigui constant durant tot un any.