Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar presenta el Pla Director 2017-2020 que reforça les línies d’actuació per als col·lectius més vulnerables

22 Febrer 2018

El Patronat de la Fundació Agbar ha presentat el Pla d’Acció 2018, que desplega els objectius prioritaris del Pla Director 2017-2020 i reforça el compromís amb l’acció social orientat als col·lectius més vulnerables.

La prioritat de la Fundació Agbar serà, a més de seguir col·laborant en diversos projectes amb entitats del tercer sector social, impulsar-ne de nous en la lluita contra la pobresa i el foment de l’ocupació de persones en risc d’exclusió social, així com l’ampliació de les oportunitats educatives de les persones més desfavorides. Concretament, amb les entitats següents:

-              El Llindar: projecte d’itineraris personals d’experiència professional

-              Mans a les Mans: projecte “Un pas endavant”.

-              Associació Educativa Itaca: projecte Inserjove d’inserció social.

-              Fundació Bonanit: projecte d’atenció a persones sense llar.

-              Trinijove: projecte del Centre d’Art Social  Comunitari.

-              Fundació Sardà Pujades: escola especial Mare de Déu de Montserrat.

-              Fundesplai: projecte d’inserció laboral Jove Valor Cornellà.

-              Pere Tarrés: beques per a colònies infantils destinades a famílies amb dificultats socioeconòmiques.

-              Hàbitat3: programa d’acompanyament a la inserció laboral de persones en risc d’exclusió, projecte d’habitatge Casa Bloc.

El Patronat de la Fundació Agbar ha acordat també seguir potenciant el nostre compromís amb la cultura i l’educació en l’àmbit de l’aigua i la protecció del medi ambient.

Fes clic aquí per la Memòria 2017